Kedvezményezett neve: ADASTE 2003. Ingatlanberuházó Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: Infokommunikációs fejlesztés az ADASTE 2003. Kft-nél

Szerződött támogatás összege: 13 106 800 Ft

Támogatás mértéke: 40 %

Kölcsön összege: 13 110 077Ft

Kölcsön mértéke: 40,01 %

Projekt befejezési dátuma: 2021.12.03

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01656

 

A projekt tartalmának bemutatása

Az Adaste 2003 Ingatlanberuházó Kft-t nagy ingatlanpiaci múlttal rendelkező tulajdonosok hozták létre, hogy az új lakást vagy otthont keresők részére teljeskörű szolgáltatást tudjanak biztosítani. A dolgozók magas szintű szakmai szaktudásával és a kor követelményeinek megfelelő legmodernebb építőipari technikák alkalmazásával mára cégünk a régió piacvezetőjévé vált. Szervezetünk emellett fogorvosi járóbeteg ellátással és vendéglátóipari tevékenységgel is foglalkozik.

Jelen pályázatunkban az ingatlanfejlesztéshez szükséges infokommunikációs fejlesztést valósítottuk meg. Munkavégzésünk biztosításához és támogatásához szükséges logisztikai szervezés és pontos, visszakereshető, sztenderdizált adminisztráció területén előre lépésre volt szükségünk. Cégünk teljesítményének növekedése érdekében, fontos a minőségi fejlődés, ehhez járul hozzá egy vállalatirányítási rendszer sikeres bevezetése. A megfelelően telepített rendszer által, növekszik a cég teljesítménye, termelékenysége, kiszélesedik az üzleti perspektíva, továbbá nő a vállalat alkalmazkodóképessége, az üzleti stratégiánkat élénkíteni tudjuk. Előre tervezhetünk és reagálhatunk azokra a piaci és technológiai változásokra, amelyek befolyásolják cégünk teljesítményét, növekedését. A rendszer olyan több modulból álló szoftvercsomag, amely célja és feladata összefogni a vállalat minden egyes részfolyamatait, úgy hogy a szükséges adatokat integrált módon, csak egyszer tároljuk. A rendszer adatbázisából a megfelelő lekérdező algoritmusokkal pontos, naprakész és a vállalati döntéseket támogató adatokat lehet kiszűrni.  A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes részterületeket lefedő szoftvercsomagok elkülöníthetők különböző modulokra, komponensekre. A rendszerekben egy-egy modul egy-egy vállalati folyamatot takar (értékesítés, bérszámfejtés, kontrolling és döntéstámogatás, beszerzés, logisztika, táv- és csoportmunka, pénzügy, számvitel, elektronikus iratkezelés). A modulok önállóan is működőképesek.

 

A projekt keretein belül beszerzésre kerülő szoftverek:
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
  • Beszerzés és logisztikai terület;
  • Elektronikus iratkezelési rendszer;
  • Adott funkcionális területhez kapcsolódómobil technikát használó rendszer/megoldás;
  • Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow);
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás;
  • Pénzügyi, számviteli terület;
  • Táv- és csoportmunka támogatás.

 

Felhő alapú rendszer igénybevétele:
  • Szolgáltatásmenedzsment
  • Kontrolling és döntéstámogatás
  • Vállalati CRM, értékesítési terület
  • Online (elektronikus) fizetési megoldás funkcionális specifikáció

 

A rendszer célja, a lehetséges üzleti előnyök megszerzése: a jobban integrált, rugalmasabb, automatizált és áttekinthetőbb üzleti folyamatok, a nagyobb szervezeti hatékonyság, az integráltabb szervezeti tudás, továbbá a jobban előkészített vezetői döntések. Használatával adatainkat egy helyen tárolhatjuk, és bármikor elérhetjük azokat a megalapozottabb döntéshozatal érdekében. Fontos cél cégünk folyamatainak egy rendszerbe való összefoglalása, hogy abból mindig a kellő információt ki lehessen szűrni, így a cégünk versenyképes tudjon maradni, továbbá folyamatos versenyelőnyhöz juthassunk.  A telepítést megfelelő szakember gárda végezte, akik kellő referenciával rendelkeztek. Fontosnak tartottuk a munkavállalók, kellő felkészítését, betanítását, oktatását a megfelelő rendszerhasználat elsajátítása érdekében.

 

Közreműködő szervezet:

Pénzügyminisztérium – Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság

1139 Budapest, Váci út 81-83.

gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu

Tel: +36 1 896 66666